ЧЗВ

|ЧЗВ
ЧЗВ2018-10-17T07:42:56+00:00

Как ще получа поръчаната стока?
Поръчаните онлайн стоки се доставят на посочения от купувача адрес или в офис на куриер, от куриерска фирма избрана от Second.Simtech.bg. Доставката е безплатна за територията на Република България независимо от цената на стоката. Срокът за изпълнение на поръчка е oт 1 до 3 работни дни (в зависимост от наличността в склада и дестинацията на клиента). Пратките се доставят от Понеделник до Петък между 09.00 и 18.00 часа. Някои населени места може да се обслужват от куриерската фирма по предварително определен от тях график. Клиентът се задължава да осигури достъп или оторизирано лице, което да приеме и да заплати (при необходимост) поръчаната стоак. Ако клиентът (или оторизираното от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офис на куриера до поискване от потребителя. Second.Simtech.bg или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефон или e-mail, ако се появят обстоятелства, които да попречат изпълнението на доставката. Поръчаната техника ще бъде подобаващо опакована, заедно с придружаващите я документи (платежен документ и гаранционна карта).

Как се извършва плащането?
Second.Simtech.bg онлайн магазин предлага различни методи за плащане на направените поръчки:

– В брой (наложен платеж) – При плащане с „наложен платеж” клиентът заплаща дължимата сума при доставка на стоките от куриера. Ще получите гаранционна карта, касов бон и фактура (по желание);
– Банков превод – В отговор на Вашата поръчка, ние ще Ви изпратим по email документ, който съдържа код на поръчката, цената на избраната стока и банкова сметка:

„УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ АД
IBAN: BG92UNCR70001520731240
BIC: UNCRBGSF

по която да преведете сумата. След извършване на паричния превод и неговото отразяване, стоката ще Ви бъде изпратена.

– На изплащане – Клиентът може да кандидатства за стоки на изплащане с TbiCredit в магазина на „СИМТЕХ БГ“ ООД намиращ се на адрес: гр. Варна, ул. „Братя Бъкстон“ 30 вх.Д.

Мога ли да върна поръчаната стока, ако не ми хареса?
Може да върнете поръчаната от Вас стока в срок от 14 дни от датата на закупуване. Четиринадесетдневният срок за връщане важи както за физически, така и за юридически лица, закупили онлайн техника от сайта Second.Simtech.bg. Потребителят трябва да уведоми Second.Simtech.bg в писмен вид, че се отказва от направената покупка без да дължи неустойка в рамките на 14 дни от датата на получаване на продукта. Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка (аксесоари, упътвания, дискове, ръководства, транспортни кашони), включително транспортна опаковка, с приложена оригинална гаранционна карта и копие на платежен документ. Стоката следва да бъде без следи от употреба, без драскотини, наранявания, охлузвания, токов удар и други външни белези по корпуса и екрана. За лаптопи, нетбуци, таблети, смартфони – стоката трябва да е със защитни найлонови покрития около дисплея, клавиатурата и капака, ако е имало такива. За употребяваната техника – да бъде във вида в, който е получена от клиента. Оригиналната опаковка трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена. Транспортните разходи за връщане на стока без причина, са за сметка на клиента. При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост; Second.Simtech.bg си запазва правото да откаже връщането на продукти от клиенти, които злоупотребяват с използването на тази услуга. За да върнете закупената техника, моля попълнете поставения в комплекта документ „Формуляр за връщане на стоката“ и следвайте инструкциите описани в него. Документът може да бъде изтеглен и от тук:  Формуляр за връщане на стока

Ще ми бъде ли възстановена сумата, ако върна поръчаната стока?
Паричната стойност на върнатия продукт може да се използва за закупуване на други продукти или да бъде върната на клиента до 14 дни от датата на връщане на стоката.

Изключения:
Не се възстановяват суми за извършени услуги:
– Ремонт; инсталация на софтуер; закупени допълнителни гаранции; транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от клиента по време на покупката);
Не се възстановяват суми за:
– Стока, която не е в оригиналната опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка;
– Стока с лош вид и видими следи от употреба – драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини;
– Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD);
– Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др);
– Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга;
– Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция „No matter what“ и „Reliability“;
– Лаптопи Asus с регистрирана гаранция „Reliability“;
– Продукти, на които е била сменена операциоанната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта;
– Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигуриран по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние;
– Принтери или мултифункционални устройства, на които консумативите са били разопаковани и монтирани;

Забележка:
Транспортните разходи са за сметка на клиента в следните случаи:
– Връщането е било отказано на основание едно или повече от изброени по-горе условия;
– Техниката е изпратена без предварително попълване на формуляра за връщане на продукт;
– Техниката е изпратена чрез друга куриерска фирма, различна от избраната от simtech.bg;

Каква е гаранцията на продуктите?
Гаранцията на продуктите можете да видите в характеристиките им. Информацията за гаранцията обикновено се намира в края на списъка със спецификации. Гаранционно обслужване в сервизен център на Second.Simtech.bg: Всяка техника с гаранционна карта, издадена от Second.Simtech.bg, може бъде сервизирана в сервизният център на Second.Simtech.bg намиращ се на адрес: гр.Варна, ул. „Братя Бъкстон“ 30, вх.Д, като разходите по транспортирането на дефектиралата стока сe поделят между продавача и клиента. Стоките, задължително трябва да са придружени от „формуляр за връщане“ копие от фактура и оригинална гаранционна карта. След пристигането на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта. Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
– ремонт на продукта
– частична или цялостна замяна
– възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец. След ремонта на продукта, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента в съответния сервизен център, според неговото желание. Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на продукта в сервиза, като този интервал се отчита от момента на постъпването в сервиза до привеждането му в изправно състояние и уведомяването на клиента, че може да получи обратно своята техника. При затруднения винаги можете да се свържете с нас по телефон e-mail или друг вид комуникация.
Second.Simtech.bg си запазва правото на отказ от гаранционно обслужване в следните случаи:
Относно преносими компютри, таблети, смартфони, телевизори, принтери, МФУ и др.
– Механични удари, в следствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
– Увреден външен вид, драскотини по капаците, вследствие механичен удар по корпуса;
– Залято с течност устройство;
– Повредени входно-изходни портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие или неправилна употреба;
– Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
– Видими следи от изгаряне на входно-изходни портове вследствие на токов удар;
– Опит за ремонт от неоторизирани лица;
– Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);

Относно компютърни компоненти:
– Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
– Увреден външен вид;
– Повредено PCB (print circuit board);
– Механично повреден кристал (за процесори);
– Прекъснати и изгорели писти по платките;
– Повредени или липсващи куплунзи;
– Механични повреди по електронните компоненти;
– Изкривени или липсващи пинове;
– Опит за ремонт от неоторизирани лица;
– Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);